101 Dolphin Pets
Kies uit meer dan 101 babydolfijnen of adopteer ze gewoon allemaal! Ontdek hun persoonlijkheden tijdens het voeren, schoonmaken en verzorgen van je nieuwe huisdieren. Help je dolfijnen bij het ontplooien van hun talenten door ze te trainen in een keur aan leuke en ongebruikelijke activiteiten. Laat je dolfijn mee doen aan dierenshows en verdien geld voor het kopen van geweldige artikelen, waaronder speelgoed, voedsel, kleding, accessoires en meer! Hoe meer trucs je ze leert en hoe meer spellen je met ze speelt, hoe leuker het wordt! Je raakt nooit verveeld met zoveel nieuwe vrienden om mee te spelen, te verzorgen en lief te hebben!