Super Smash Bros. for Nintendo 3DS
Beroemde namen uit populaire Nintendo-series en gastpersonages komen samen in een handheld-vechtspel vol spectaculaire actie voor Nintendo 3DS-systemen. Met de unieke spelstanden, een online-meerspelerstand, de mogelijkheid je eigen personage te maken en het grootste aanbod aan speelbare vechters ooit, is Super Smash Bros. for Nintendo 3DS echt het ultieme vechtspel!
Mega Man, Little Mac, PAC-MAN en andere nieuwe uitdagers sluiten zich aan bij de grootste selectie van beroemde personages ooit in de Super Smash Bros.-serie. Je kunt die legendes dit keer zelfs met je Mii-personage bestrijden! Verander je Mii-personage in een bokser, cyborg of zwaardvechter en laat zien wat je waard bent.
Je kunt van elk personage de speciale aanvallen en uitrusting aanpassen om hem of haar helemaal naar je hand te zetten. Spelenderwijs verdien je uitrustingsonderdelen die je aan je personage kunt toewijzen voor het perfecte evenwicht tussen aanval, verdediging en snelheid - of gooi alles op één van die eigenschappen als dat beter bij je speelstijl past! Je kunt ook speciale aanvallen verzamelen en aanpassen. Zo blijf je aan je vechter sleutelen tot hij perfect op je speelstijl aansluit!
Super Smash Bros. for Wii U en Super Smash Bros. for Nintendo 3DS bieden dezelfde vechters, voorwerpen en basisgameplay, maar elke versie heeft unieke spelstanden. Op de Nintendo 3DS kun je het uitvechten in StreetSmash, waarin je vechters van anderen tegenkomt via StreetPass. In Zoek & Smash neem je het op tegen vijanden in een reusachtig labyrint, waarna je je personage kunt klaarstomen voor een eindgevecht in een unieke spelstand vol actie, strategie en meeslepende gameplay! Uiteraard is dit de eerste Super Smash Bros.-game die je overal kunt spelen waar je maar wilt! Zo kun je het altijd en overal opnemen tegen elke tegenstander die je tegenkomt.
Je kunt aanvullende content kopen om de game uit te breiden met nieuwe levels, personages en kostuums voor je Mii-vechters. Bekijk alle mogelijkheden op de officiële Super Smash Bros.-website!
Een enorm aantal legendarische spelfiguren, nieuwe manieren om in je eentje of met vrienden te spelen, nieuwe levels en spelstanden die uniek zijn voor de Nintendo 3DS maken Super Smash Bros. for Nintendo 3DS tot een ervaring die je absoluut niet mag missen. Ga naar onze spelpagina van Super Smash Bros. for Wii U om meer te lezen over gevechten in HD, unieke spelstanden en nog veel meer.