Ben jij geconcentreerd genoeg? Probeer de gratis demo!*
Je kunt nu een gratis demo* van Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren? downloaden! Stel jezelf op de proef met een aantal listige Duivelse sommen, een van de activiteiten uit de volledige game, en daag je vrienden uit om je score te verbeteren!
Train je hersenen om gefocust te blijven in een wereld vol afleiding, met Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren?, dat exclusief wordt uitgebracht voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Train je hersenen en test je concentratievermogen in meer dan 25 hersenkrakers, die zijn ontwikkeld om je brein tot het uiterste te beproeven!
In een wereld die draait om communicatie, kun je snel worden afgeleid en je concentratievermogen verliezen. Computers, slimme apparaten en sociale media, die stuk voor stuk schreeuwen om je aandacht, kunnen behoorlijk storend werken. Het nieuwste deel in de Dr. Kawashima’s Brain Training-serie bevat allerlei leuke uitdagingen om je concentratievermogen te beproeven.
Van het volgen van balletjes onder bekertjes tot het onthouden van ingewikkelde vormen, de activiteiten in Duivelse Training zijn ontwikkeld om vijf minuten per dag te worden gespeeld. Door de activiteiten worden je hersenen aan het werk gezet, je concentratievermogen beproefd en je werkgeheugen getraind.
Behalve de oefeningen in Duivelse Training, bevat deze game nog allerlei andere activiteiten. Veel hiervan zijn ontwikkeld om je werkgeheugen een efficiënte workout te geven. Bovendien bevat de titel verschillende activiteiten uit eerdere games!