De Avonturen Van Kuifje: Het Geheim Van De Eenhoorn – De Game
De legendarische verslaggever Kuifje verschijnt dit jaar niet alleen in een 3D-film, maar ook op de Nintendo 3DS, in een adembenemend avontuur op het kleine scherm!
In dit spel, dat is gebaseerd op de door Steven Spielberg geregisseerde gelijknamige film, bestuur je de legendarische roodharige verslaggever, terwijl hij het mysterie van zijn leven ontrafelt. Leid Kuifje naar een fabelachtige gezonken schat, samen met zijn scherpzinnige hondje Bobbie, de norse Kapitein Haddock en andere kleurrijke figuren uit zowel de Kuifje-film als Hergé's oorspronkelijke stripboeken. En net als in de film kun je elk moment beleven in 3D, dankzij de Nintendo 3DS.
Tijdens het spel reis je de hele wereld over en bezoek je meer dan 20 locaties uit de film en daarbuiten, zoals Kapitein Haddocks schip, de Karaboudjan, en de in maanlicht gehulde woestijn van de noordelijke Sahara. In dit uiterst gevarieerde spel zwem je door onderwatergrotten, stuur je een vliegtuig door een storm en los je lastige puzzels op, door gebruik te maken van de unieke vaardigheden van Kuifje, Bobbie, Kapitein Haddock en drie vrij te spelen personages. Tijdens het avontuur reis je tussen het heden en het verleden, en krijg je hints van Kapitein Haddocks voorouders.
De Avonturen Van Kuifje: Het Geheim Van De Eenhoorn – De Game kan draadloos worden gespeeld door twee spelers, zodat jij en een vriend het tegen elkaar op kunnen nemen in spannende races, en je je hoogste scores met anderen kunt delen via StreetPass.
Kruip in de huid van de onbevreesde Kuifje en beleef een avontuur waarin je het opneemt tegen de meest uiteenlopende vijanden, zoals wapenhandelaren, kunstverzamelaars en zwaardvechtende ridders. Je weet nooit wat je om de volgende hoek te wachten staat, in het Nintendo 3DS-spel De Avonturen Van Kuifje: Het Geheim Van De Eenhoorn – De Game.