escapeVektor
Vektor zit al een eeuwigheid vast in de CPU en jij bent zijn enige hoop om te ontsnappen. Help hem tijdens zijn reis door de CPU om zijn geheugen terug te krijgen en de verschillende vijanden te doden die het op hem hebben voorzien. Maar kijk uit! Hoe verder Vektor komt, hoe gevaarlijker de CPU wordt...
Er is een compleet nieuwe wereld om te ontdekken binnen de CPU! Er zijn maar liefst 150 levels (nodes), 27 werelden (zones) en 4 unieke vaardigheden om te ontgrendelen en te verbeteren. Met Vektors Detonate om vijanden uit te schakelen, Boost en Super Boost om ze te snel af te zijn en de Boostenate om razendsnel door de wereld te denderen, zul je hem zeker helpen ontsnappen!
Neem het in online klassementen op tegen vrienden, lokale spelers of spelers met dezelfde score. Gebruik wildcards om in elk level je score te verdubbelen en naar de hoogste plek van het klassement te schieten!