Gurumin 3D: A Monstrous Adventure
Gurumin 3D: A Monstrous Adventure is een grappige, kleurrijke en razendsnelle RPG boordevol actie. Ga op avontuur met Parin, een meisje met een ijzeren wilskracht, dat naar haar grootvader in een klein mijnbouwstadje wordt gestuurd. Vlak na haar aankomst ontmoet Parin een groep vriendelijke monsters die in het nabijgelegen Monster Village wonen. Al snel raakt ze betrokken in een conflict tussen de monsters en Phantoms: boosaardige wezens die de monsters willen uitroeien en de wereld in een duistere mist willen hullen. Zodra ze erachter komt dat er een legendarische boor bestaat die alleen zij kan gebruiken, gaat Parin op pad om de Phantoms een halt toe te roepen en Monster Village voor de ondergang te behoeden.
Gurumin 3D: A Monstrous Adventure bevat real-time gevechten, prachtige 3D-graphics, personages die allemaal een eigen stem hebben, reusachtige levels die je kunt ontdekken, valstrikken die je moet zien te vermijden, puzzels, schatten, allerlei items, vijf moeilijkheidsstanden, alternatieve eindes en een stomende soundtrack!