A fun, colourful, and fast-paced action RPG, Gurumin 3D: A Monstrous Adventure follows Parin, a strong-willed girl sent to live with her grandfather in a small mining town. Shortly after her arrival, Parin discovers a friendly group of monsters that reside behind her grandfather's town in Monster Village. She is quickly drawn into a battle between the monsters and Phantoms, evil fiends that want to destroy the monsters and cover the world in Dark Mist. Learning of the Legendary Drill, a powerful weapon that she alone is fit to wield, Parin embarks on a quest to stop the Phantoms and save Monster Village.
Gurumin 3D: A Monstrous Adventure features real-time combat, dazzling 3D graphics, fully voiced characters with an all-star cast of voice actors, huge levels to explore, traps to avoid and puzzles to solve, treasure to discover, more than 90 items, five difficulty levels, multiple endings and a rocking soundtrack!