We gaan terug in de tijd, zo'n 30 jaar. Terug naar de goede oude tijd toen alles eenvoudig leek en de rest slechts tot de verbeelding sprak.
Het belangrijkste doel in 10 in 1: Arcade collection is om de klassieke uitdaging te overleven en de hoogste score te behalen.
Retrokunst, particle effecten en lekkere 8-bits muziek zal voor sommigen jeugdsentiment oproepen en voor hen die te jong zijn, biedt het spel een leuke kijk op de goede oude tijd!