10-in-1: Arcade Collection
Let's go back a few years. OK... say 30 years, back to the old days when everything looked really simple and the rest was left to your imagination.
The main aim in 10-in-1: Arcade Collection is to survive the classic challenge and achieve the highest score possible.
Retro arts, particle effects and 8-bit music will also bring back fond memories of youth for some, and for those too young to remember, it will be a great showcase of the old times!