Tools Up! Garden Party - Episode 3: Home Sweet Home
Tools Up! Garden Party bestaat uit 3 afzonderlijke afleveringen die allemaal beschikbaar zijn als een Season Pass, of los.
Tools Up! Garden Party is terug met de laatste aflevering 3: Home Sweet Home. Het is bijna herfst, dus doe een sjaal om en trek een warme jas aan!
Ontdek nieuwe mechanismen en gereedschappen in 15 gloednieuwe herfstlevels van Tools Up! Garden Party. Speel solo of met maximaal 3 vrienden. Veel succes!