Tools Up! Garden Party - Episode 3: Home Sweet Home
Tools Up! Garden Party consists of 3 episodes that are all available as a Season Pass, or separately.
Fall is in the air and so is Tools Up! Garden Party’s final fall episode. Bundle up in your favorite sweater for Episode 3: Home Sweet Home.
Discover even more new mechanics and tools in 15 new, crispy fall levels solo or with up to 3 friends. Get gardening!