Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredders Revenge - Dimension Shellshock
Wat een chaos! De Neutrino's crashen het nieuwste pizzafeest van de Turtles. De tieners uit Dimensie X hebben dringend hulp nodig: Shredder wil de multiverse veroveren!
Kristalhelder! Vecht tegen de Foot Clan-hordes en verzamel Dimension Crystals. Als je genoeg kristallen verzamelt, kun je door verschillende dimensies reizen en de snode Shredder achtervolgen.
Vind speciale pizza's, mysterieuze bonussen en muteer zelfs in de grootste vijanden van de Turtles.
De staalharde konijnsamoerai staat klaar om van dimensie naar dimensie te hoppen om het kwaad te bestrijden, waar hij een compleet nieuwe stijl van buitenaardse gevechten met de Turtles kan verwachten.
Of het nou een bondgenoot of een vijand is, Karai deinst er niet voor terug om samen met de Turtles in de multiverse-mepmarathon te springen. Met haar bliksemsnelle technieken vecht ze om de eer van de Foot Clan in ere te herstellen.
● Nieuwe speelbare personages: vecht als Usagi en Karai in de Story, Arcade en Survival Mode.
● Exclusieve vrij te spelen kleurpaletten. Ga met de mutanten op de sentimentele toer met nieuwe slijmerige tinten.