Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredders Revenge - Dimension Shellshock
Chaos! The Neutrinos crash the Turtles’ latest pizza party! The teenagers from Dimension X are in dire need of help: Shredder is seeking to conquer the multiverse itself!
Crystal Clear! Fight off the Foot Clan hordes to grab Dimension Crystals! Collecting enough crystals allows you to travel through different dimensions and chase down the nefarious Shredder!
Grab special pizzas, mysterious perks or even mutate into the Turtles’ greatest foes!
Level up, dude! Grow stronger through each run across dimensions! You can even unlock exclusive character colors along the way!
The steely rabbit samurai is ready to hop across dimensions to fight evil and witness a new style of otherworldly battles awaiting the Turtles!
Whether an ally or an enemy, Karai doesn’t hesitate to leap into the multiversal melee alongside the Turtles! Using her lightning-fast techniques, she fights to bring back honor to the Foot Clan!
● New playable characters: fight as Usagi and Karai in the Story, Arcade and Survival Modes!
● Exclusive color palettes to unlock. Take a stroll down mutant memory lane with new oozy hues!