Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge bevat baanbrekende gameplay gebaseerd op tijdloze klassieke vechtmechanica, ontwikkeld door de beat 'em up-experts van Dotemu (Streets of Rage 4) en Tribute Games. Knok je een weg door prachtige pixelkunstomgevingen en versla bakken helse vijanden met je favoriete Turtle. Ze hebben elk hun eigen vaardigheden en moves, waardoor elk spel uniek is! Kies een strijder, gebruik brute combo's om je tegenstanders te verslaan en beleef intense gevechten vol adembenemende actie en ongelofelijke ninjavaardigheden. Blijf scherp als je het in je eentje opneemt tegen Shredder en zijn trouwe Foot Clan, of roep je vrienden erbij en speel met maximaal vier spelers tegelijk!
Als Bebop en Rocksteady Channel 6 belagen en supertoffe apparaten stelen om het nieuwste zieke plan van Krang en Shredder te steunen, strijden de Turtles in Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge in een groot aantal tijdloze TMNT-locaties. Van Manhattan tot Coney Island, van stadsdaken tot muffe riolen, help je het dappere viertal Foot Soldiers, Triceraton Warriors, en Rock Troops in de pan hakken, helemaal tot Dimension X!
Geniet van verbluffende full colour pixelkunst en een vintage TMNT-sfeer waarmee je je helemaal terug in de jaren tachtig waant. Elk personage, voertuig, wapen, voorwerp en achtergrondbeeld is rechtstreeks geïnspireerd door de tv-serie uit 1987, waardoor het voelt alsof je in de serie beland bent, met een lekkere mix van humor en avonturen vol actie!