Super Cane Magic ZERO: Geheime bonuscontent
Je vindt meer geheimen dan ooit in Poptarts: deze AOC activeert mysterieuze mechanismen onder de academie. Als je de hendel die verborgen zit in de duistere ondergrondse archieven activeert, verschijnen er exclusieve kisten en buit!
Je krijgt een exclusief ticket voor een enkele reis naar de andere zijde van de maan: raap je bommen bijeen, zorg dat je knieën niet knikken en daag je vrienden uit in de 'Bouncy Bombers' PvP-arena. Springveren, drankjes, sprongen en explosies!