Super Cane Magic ZERO: Secret Bonus Content
Poptarts is more full of secrets than ever before: this AOC will power up mysterious mechanisms below the Academy. Activating the strange lever hidden in the dark Undergroud Archives will spawn exclusive chests and loot!
You will also get a limited one-way ticket the other side of the moon: prepare your bombs, and your knees, to challenge your friends in the cheese-flavored "Bouncy Bombers" PvP Arena. Springs, potions, jumps and explosions!