Nieuwe werelden
Twee nieuwe werelden wachten op je! In Stripknipsels bezoeken Snip en Clip een land vol stripboeken, en in Bouwknipsels zullen ze hun creativiteit en fantasie boven moeten halen om alle obstakels te overwinnen. Met deze uitbreiding zijn er in de game maar liefst 100 unieke levels waarin je je kunt uitleven!
Dankzij een nieuwe functie kun je alle originele levels op een gloednieuwe manier spelen. Je start met een willekeurige vorm en dat vergt een totaal nieuwe aanpak. Probeer dezelfde levels opnieuw met andere unieke vormen!
Maak magnifieke kunstwerken met Snip en Clip in de vorm van stempels! Neem daarna screenshots met je Nintendo Switch en deel ze met vrienden via social media.