Riders layered armor: Hakum Rider-outfit
Let op: deze content kan ook verkregen worden door een van de zes amiibo te gebruiken die uitgebracht werden voor "Monster Hunter Stories", de vorige titel in de serie. Start na de aankoop de game opnieuw op om add-on-content te ontvangen. Je kunt van outfit veranderen via de kist in je huis in de game nadat je een bepaald punt in de game bereikt hebt.