Rider's Layered Armor: Hakum Rider Outfit
Note: This content can also be obtained by using any of the six amiibo released for the previous title in the series, "Monster Hunter Stories". After purchasing, restart the game to receive add-on content. Outfits can be changed using the chest in Your House after progressing the game to a certain point.