ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 The Battle of Onigashima Pack
Dit fantastische vierde personagepakket voegt nog drie speelbare personages toe aan de game!
Geniet van nog meer adembenemende Pirate Warriors-actie met drie extra personages die essentieel zijn voor de ontknoping van het Land of Wano-verhaal, waaronder Luffy (Onigashima Battle) en zijn geweldige Gear Five-kracht!