ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 The Battle of Onigashima Pack
This exciting fourth character pack brings three more playable characters to the game!
Enjoy even more intense Pirate Warriors action by controlling three characters key to the climax of the Land of Wano arc—including Luffy (Onigashima Battle), capable of the incredible Gear Five!