Minecraft Dungeons: Howling Peaks
Een vreemde kracht heeft de ooit zo eenzame pieken van een afgelegen bergketen gecorrumpeerd en dreigt nu de wereld stormenderhand te veroveren. De trek naar de top bevat dramatische pieken en dalen, van gloednieuwe harnassen, wapens en artefacten tot wrede nieuwe vijanden, zoals de Windgolem en Alpinist, die op de top wachten op tegenstanders die dapper genoeg zijn om hun kracht te stelen. En aan de bron van dit stormachtige conflict ligt ten slotte de Stormgolem, die je moet zien te verslaan voordat alle hoop vervlogen is.