Minecraft Dungeons: Howling Peaks
A strange power has corrupted the once lonely peaks of a distant mountain range, and now it threatens to take the world by storm. The trek to the top features dramatic highs and lows, from dazzling new armour, weapons, and artifacts to vicious new foes among the cliffs. New enemies such as the Squall Golem and Mountaineer wait at the summit for anyone brave enough to steal the root of their power. Atop it all is the source of the stormy conflict, the Tempest Golem, which must be defeated before all hope is blown away.