EEN EPISCH AVONTUUR
Vecht je een weg door een gloednieuw actie-avontuur dat zich afspeelt in het Minecraft-universum en is gebaseerd op klassieke dungeoncrawlers!
Haal uit van dichtbij, val aan vanaf een afstand of baan je met zware bepantsering een weg door de dungeons! Personaliseer je personage en speel unieke voorwerpen en wapenbetoveringen vrij voor verwoestende speciale aanvallen.
Verken de extreem gevarieerde levels vol actie en schatten – allemaal in een epische missie om de dorpelingen te redden en de kwaadaardige Arch-Illager te verslaan!
Neem het tegen de Arch-Illager op met vrienden op alle platformen! Dankzij cross-platform play in Minecraft Dungeons kun je samen een team vormen, vechten en overleven!
Zet het verhaal voort en ontdek de geheimen van Minecraft Dungeons! Met de seizoenspas krijg je toegang tot vier nieuwe DLC-pakketten: Howling Peaks, Flames of the Nether, Hidden Depths en Echoing Void. Neem het op tegen nieuwe mobs, verken nieuwe levels, verzamel unieke items en ontdek gloednieuwe missies.
Terwijl dreigingen brullend tot leven komen onder het junglegewelf, is het jouw taak om dit lommerrijke gebied te redden. Ga op nieuwe missies, vecht tegen nieuwe mobs en ga de strijd aan met de machtige Jungle Abomination!
Wanneer het land wordt bedolven onder een nietsontziende vrieskou, kan alleen een echte held de kou doorstaan! Neem nieuwe missies aan en vecht tegen meedogenloze nieuwe vijanden om de winterse storm te stoppen voordat deze alles en iedereen opslokt!
Een vreemde kracht heeft de ooit zo eenzame pieken van een afgelegen bergketen gecorrumpeerd en dreigt nu de wereld stormenderhand te veroveren. De trek naar de top bevat dramatische pieken en dalen, van gloednieuwe harnassen, wapens en artefacten tot wrede nieuwe vijanden, zoals de Windgolem en Alpinist, die op de top wachten op tegenstanders die dapper genoeg zijn om hun kracht te stelen. En aan de bron van dit stormachtige conflict ligt ten slotte de Stormgolem, die je moet zien te verslaan voordat alle hoop vervlogen is.
Het wordt heet in Minecraft Dungeons met het nieuwste DLC-pakket Flames of the Nether! Reis af naar het hart van de Nether met zes nieuwe missies waarbij je bekende biomen op een geheel nieuwe manier zult verkennen. Het avontuur brengt nieuwe artefacten, wapens en uitrusting met zich mee voor diegenen die dapper genoeg zijn om het op te nemen tegen de gevaarlijke en vurige mobs van de Nether. Maar niet alles is eng of heeft het op je gemunt, want je krijgt ook een nieuwe baby-Ghast als huisdier, samen met twee nieuwe skins! Zorg ervoor dat je de nieuwste DLC in huis haalt en de meest ambitieuze Minecraft Dungeons-content tot nu toe niet mist.
Een scherf van de Bol der Dominantie is meegevoerd door een duistere stroom en ontwaakt wezens die al eeuwen onder de golven sluimerden. Het is aan jou om deze corruptie tegen te gaan. Legioenen gezonken en verdronken vijanden gaan schuil tussen de verloren schatten, dus blijf alert. De natuurlijke pracht en praal van de oceaan leidt dan misschien wel af van de gevaren in de diepte, maar met nieuwe wapens, uitrusting en artefacten voel je je vast als een vis in het water.