JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Rudol von Stroheim DLC
De onbesuisde supersoldaat Rudol von Stroheim heeft zich aangesloten bij het team van All-Star Battle R! Krijg met de mechanische kracht van Stroheim een superieure voorsprong op je tegenstanders!