JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R
Een nieuwe aflevering van JoJo's Bizarre Adventure, bekend om de charismatische helden, opvallende grafische stijl en onvergetelijke uitspraken (“Yare yare daze…”) komt eraan! JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R!
JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R heeft een grafische stijl die helemaal JoJo is, waardoor de manga van Hirohiko Araki echt tot leven komt. Je kunt nu zelf de personages van Hirohiko Araki verplaatsen, waardoor je het gevoel krijgt dat je je in de manga bevindt. Graphics en tekst komen samen om het karakteristieke 'ゴゴゴゴゴ' op te roepen.
Jonathan Joestar, Jotaro Kujo, DIO, Jolyne Cujoh en andere personages uit meerdere generaties in JoJo's Bizarre Adventure komen samen! Met 50 speelbare personages uit alle verhaallijnen kun je populaire gevechten uit elk verhaal meemaken en personages uit verschillende universums voor het eerst met elkaar zien vechten!
JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R bestaat uit de speltypen All Star Battle Mode, Arcade Mode, Online Mode, Versus Mode, Practice Mode en Gallery Mode. Het belangrijkste speltype, All Star Battle Mode, biedt niet alleen gevechten tussen personages uit de originele game, maar ook gloednieuwe gevechten die uniek zijn voor All-Star Battle R. Je kunt meer dan 100 gevechten spelen met verschillende instellingen en omstandigheden. All Star Battle Mode bevat ook speciale cosmetische skins voor personages en unieke illustraties die je kunt bewonderen in de Gallery Mode.
Het game-ontwerp van Jojo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R is gebaseerd op het All Star Battle-systeem uit 2014 met een aangepast vechttempo en de toevoeging van trefferstops en springstoten. Dankzij nieuwe audio-opnamen van de stemacteurs van deel 6 van de anime wordt de sfeer van de tekenfilmserie volledig tot leven gebracht. Zowel fans van de originele All Star Battle als nieuwkomers zullen van de ervaring genieten.