Diamanten helm en harnas
Er is nu een kostuum voor Mii-vechters te koop dat is gebaseerd op de diamanten uitrusting uit de Minecraft-serie. Als je als zwaardvechter in deze diamanten uitrusting ten tonele verschijnt met een diamanten zwaard in de hand, maak je een stuk meer kans om de nacht te overleven!