Diamond Helmet + Armor
A Mii Fighter costume of the Diamond Armor from the Minecraft series is now available for Mii Swordfighters! With the sturdy Diamond Armor equipped and trusty Diamond Sword in hand, bring the battle to your opponents, and see who will survive the night!