Children of Morta: Ancient Spirits
Een oude legende onder de mensen in het zuiden vertelt over een verboden liefde tussen een mens en een goblin. Yajouj de mens werd verliefd op Majouj de goblin. In de legende wordt Majouj weggevoerd uit het huis van Yajouj en in een peilloze diepte geworpen, waar ze uiteindelijk doodgaat. De onwetende Yajouj wilde zijn zielsverwant vinden, maar raakte verdwaald in de bodemloze diepte en kwam tijdens deze zoektocht om het leven. Maar dat is niet het einde van deze legende: uiteindelijk moeten de zielen worden herenigd na hun dood. Een verbintenis die de afgrond overstijgt. De zielen van de twee geliefden moeten een uitgang vinden.