Children of Morta
Children of Morta is het verhaal over een ver land, maar gaat over thema's die dichter bij ons dagelijks leven staan dan je zou verwachten. Het is een verhaal van eenvoudige emoties die we allemaal kennen en meer waarderen dan we soms durven toe te geven: liefde en hoop, verlangen en onzekerheid, verlies en het offer dat we willen brengen om hen te redden om wie we het meest geven.
Stort je in het avontuur van een bijzondere heldenfamilie. In een door corruptie verscheurd land moeten de beschermers van de Morta-berg weerstand bieden tegen een eeuwenoud kwaad. Maar... het is niet een verhaal over het redden van het universum. Het is een verhaal over een dappere familie, terwijl de wereld om hen heen wordt verslonden door de duisternis.