Borderlands 3: Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck
Overal in Borderlands zijn er psycho's, maar wat maakt ze allemaal zo gestoord? Patricia Tannis vermoedt dat ze gek zijn geworden door de kennis van een plek die 'Vaulthalla' wordt genoemd. De sleutel naar de ontdekking van deze locatie ligt bij de meest stoere psycho van allemaal: Krieg, een onwaarschijnlijke bondgenoot die namens de Crimson Raiders met zijn buzz-axe zwaait. De enige manier om achter de ware aard van Vaulthalla te komen is door Kriegs chaotische geest te betreden en het uit te zoeken.