Borderlands 3: Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck
Psychos are everywhere in the Borderlands, but what makes them so uniformly deranged? Patricia Tannis theorizes they've been driven insane by the knowledge of a place she's dubbed "Vaulthalla." The key to uncovering this location lies with the most badass psycho of them all: Krieg, an unlikely ally who swings his buzz-axe on behalf of the Crimson Raiders. The only way to learn the true nature of Vaulthalla is to climb inside Krieg's chaotic mind and seek it out.