Barrets outfit
Je kunt nu een Mii-vechter-kostuum kopen dat is gebaseerd op Barret uit FINAL FANTASY VII, exclusief voor Mii-cyborgs. Deze leider van Avalanche met zijn intimiderende mitrailleurarm deinst nergens voor terug. Wie hem voor de voeten loopt, wordt met grof geschut weggeblazen!