Barret's Outfit
A Mii Fighter costume of Barret from FINAL FANTASY VII is now available, for Mii Gunners only. Toting his arm-mounted gatling gun, the leader of Avalanche doesn't take any flack. Anyone who gets on his bad side is getting blasted to the ends of the planet!