After a future update, players will be able to use Pokémon Bank to transfer Pokémon they’ve caught in the Nintendo 3DS Virtual Console versions of Pokémon Red, Pokémon Blue, and Pokémon Yellow into their copy of Pokémon Sun or Pokémon Moon. Pokémon Bank is an application and service that allows players to deposit, store, and manage their Pokémon in private Boxes on the internet. Further details can be found on the Pokémon Bank website.