Mario Kart 8 – 25% off all downloadable content!
To purchase additional story paths, select “Branch of Fate” from the start menu in Fire Emblem Fates: Birthright or Fire Emblem: Conquest after completing Chapter 6 in the game.
Please note: you must own Fire Emblem Fates: Birthright or Fire Emblem Fates: Conquest to access downloadable content.