Help de kleine Chibi-Robo om de aarde te redden en neem het op tegen irritante, buitenaardse indringers in Chibi-Robo! Zip Lash, dat op 6 november exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen wordt uitgebracht. Je komt meer te weten over het avontuur van dit dappere robotje op onze nieuwe spelpagina voor Chibi-Robo! Zip Lash.
Verijdel de plannen van de aliens en reis de wereld rond in het grootste avontuur dat Chibi-Robo tot nu toe heeft beleefd. Laad je Zip Lash op voor een krachtige aanval waarmee je vijanden kunt uitschakelen, de stekker tegen muren kunt laten stuiteren en voorwerpen kunt pakken waar je anders niet bij kunt.
Kom meer te weten over het nieuwste avontuur van Chibi-Robo in het gedeelte 'Verhaal en personages', of ga naar het gedeelte 'Gameplay' om te zien hoe Chibi-Robo zich met zijn stekker en snoer door deze enorme side-scrolling platformgame heen slaat. Onder 'Bonusvoorwerpen' lees je meer over de verschillende voorwerpen die je in ieder level vindt, zoals vuilnis dat je kunt recyclen en snacks die je aan Chibi-Robo's vrienden kunt geven.
Kom meer te weten over de belevenissen van Chibi-Robo en lees hoe je je gameplay een extra boost kunt geven met amiibo op onze spelpagina voor Chibi-Robo! Zip Lash!