Try out this new entry in The Legend of Zelda series, which sees three heroes teaming up to tackle puzzles and enemies as a dynamic trio! With the demo, you will be able to connect and co-operate with other players locally who have also downloaded the demo.
You will also be able to team up with faraway heroes during any of four online sessions* taking place at select times throughout October and November. During the online sessions, players will be able to explore levels and try on outfits with unique powers!
You can Prepare yourself for this brand new quest at our official The Legend of Zelda: Tri Force Heroes website, where you can learn how to best work together and triumph in a trio!