Probeer dit nieuwe deel in The Legend of Zelda-serie uit, waarin drie helden hun krachten bundelen om samen puzzels op te lossen en vijanden te verslaan! Als je demo hebt, kun je lokaal verbinding maken en samenwerken met andere spelers die de demo ook hebben gedownload.
Tijdens de vier onlinesessies* die op verschillende tijdstippen in oktober en november worden gehouden, kun je ook samen spelen met helden van over de hele wereld. In deze sessies kunnen spelers levels verkennen en outfits met unieke krachten uitproberen!
Op onze officiële The Legend of Zelda: Tri Force Heroes-website kun je alvast lezen hoe je het beste samenwerkt en wat je te wachten staat op je avontuur!