Experience soccer as you never have before! With the Frontier International Championship on the line, Mark Evans and his fellow soccer superstars are preparing for the games of their lives. Scout out players and train up a team to take on the world in Inazuma Eleven 3, only on Nintendo 3DS family systems!
Choose from over 2,200 players, each with their own outrageous skills, to build a world-class squad and claim the Frontier International Championship trophy. Matches are more intense than ever with the series’ 3D debut, and now the entire team can pull together for pitch-scorching tactical plays that can dramatically alter the final score!
Find out who the real man of the match is in multiplayer with your mates! You can also negotiate player transfers with friends if you spot a hot prospect, challenge other teams via StreetPass and even download special characters and bonus items from Nintendo Network!
Inazuma Eleven 3 comes in two versions, Lightning Bolt and Bomb Blast, which each offer a different side story and main character, as well as unique players to scout and alternative rivals to take on. Check out the Inazuma Eleven 3 website now to decide which side you’d prefer to play for and for some cool in-game bonuses!