Mark Evans is back in action and he's out to conquer the world in Inazuma Eleven 3: Bomb Blast and Inazuma Eleven 3: Lightning Bolt, on Nintendo 3DS family systems!
That's not all though – Inazuma Eleven 3 comes in two versions and it’s up to you which you prefer! The game mechanics are the same but each version has a focus on a different character – Paolo Bianchi or Hector Helio. You’ll also face different rivals depending on which game you choose. There are unique players who only appear in one version or the other – the only way to get all of them is to trade with someone else who has a different version. Either way, Mark Evans is still depending on you to win the Football Frontier International championship!
You can find out all the details on the game on our brand new website, open now! Check out some of the action in gameplay videos and discover what lies in store for you on the pitch as you take on the challenge of the Football Frontier International championship...