Beleef voetbal zoals je het nog nooit eerder beleefd hebt! Met de titel van de Frontier International Championship in het geding, bereiden Mark Evans en zijn medevoetbalsterren zich voor op de wedstrijden van hun leven. Ga op zoek naar spelers en train een team om het op te nemen tegen de rest van de wereld in Inazuma Eleven 3, alleen op de Nintendo 3DS-systemen!
Kies uit meer dan 2200 spelers, elk met hun eigen spectaculaire vaardigheden, en stel een team van wereldklasse samen om de beker van de Frontier International Championship te leggen. De wedstrijden zijn intenser dan ooit met het 3D-debuut van de serie en nu kan het hele team hun krachten bundelen voor veldverschroeiende tactische acties die de eindstand drastisch kunnen beïnvloeden!
Ontdek wie de echte sterspeler is, in de meerspelerstand met je vrienden! Je kunt ook onderhandelen over de aankopen van spelers met vrienden, andere teams uitdagen via StreetPass en zelfs speciale personages en bonusvoorwerpen downloaden via Nintendo Network!
Inazuma Eleven 3 is beschikbaar in twee versies, Lightning Bolt en Bomb Blast, die beide een ander zijverhaal en hoofpersonage bevatten, naast unieke spelers om te rekruteren en andere rivalen om het tegen op te nemen. Ga nu naar de Inazuma Eleven 3-site om te beslissen welke versie jouw voorkeur geniet en voor een paar coole bonussen!