Get ready to tackle one of the most intense action games of all time as NINJA GAIDEN 3: Razor's Edge is available now, only on Wii U.
Go behind the mask of Master Ninja Ryu Hayabusa and use his incredible fighting skills to defeat an onslaught of vicious enemies. You'll need phenomenal reactions and incredible dexterity to survive the intense on-screen action – do you have what it takes?
In the fight for justice, the Wii U GamePad is the most powerful weapon in your arsenal. Its on-screen combo chart means you'll always know which devastating move to use next, while the ability to learn skills and change weapons with the touch screen means the battle rages more fluidly than ever.
Experience the intensity and formidable challenge of the expansively enhanced NINJA GAIDEN 3: Razor's Edge, only on Wii U.