Zet je tanden in een van de meest intense actiespellen ooit, want NINJA GAIDEN 3: Razor's Edge is nu verkrijgbaar voor Wii U.
Neem een kijkje achter het masker van meesterninja Ryu Hayabusa en gebruik zijn onvergelijkbare gevechtsvaardigheden om het hoofd te bieden aan een niet aflatende golf van aanvallers. Je hebt een razendsnel reactievermogen en vergevorderde vaardigheden nodig om de intense actie op het scherm te overleven!
In dit gevecht is de Wii U GamePad het meest krachtige wapen in je arsenaal. Via de afgebeelde combinaties op het GamePad-scherm weet je altijd welke vernietigende bewegingen je kunt gebruiken en doordat je met een aantal aanrakingen nieuwe vaardigheden kunt leren en tussen wapens kunt wisselen, verloopt de strijd vloeiender dan ooit.
Beleef de intensiteit en de aanzienlijke uitdaging van het uitgebreid verbeterde NINJA GAIDEN 3: Razor's Edge, alleen voor Wii U.