Starting today, you’ll be able to pick up one of 13 titles at a reduced price. The sale includes games for Nintendo 3DS and Wii U, so whichever of our current consoles you own, you’re spoilt for choice!
Don’t forget that if you’re a Wii U owner there’s still time to grab some classic games at very special prices! To celebrate the 30th anniversary of the release of the Famicom in Japan (known as the NES in South Africa and Europe), Nintendo is making one NES or Super NES game available each month from now through to July at the anniversary price of just R4.00! Find out more about the Wii U Virtual Console Trial Campaign!