Gunman Clive
In the year of 18XX, the West is overrun by thugs and outlaws. A group of bandits have kidnapped Mayor Johnson's daughter and are spreading havoc across the land. Only Gunman Clive can bring order to the West and save the girl!
Jump and shoot your way across diverse and challenging levels and fight massive bosses. Gunman Clive is an old-school side-scrolling platform game set in the old West with full 3D graphics and a unique art style.