Vanaf vandaag kun je dus een of meer van 13 aangeboden spellen kopen met korting. De actie beslaat spellen voor zowel Nintendo 3DS als Wii U, dus er is keuze te over, onafhankelijk van welk systeem je ook in bezit hebt!
Vergeet ook niet dat als je een Wii U bezit, je nog steeds de kans hebt om een aantal klassieke spellen kunt kopen voor hele speciale prijzen! Om de 30ste verjaardag van de release van de Famicom (bekend in Europa als de NES) te vieren, biedt Nintendo van nu tot juli elke maand een NES- of Super NES aan voor de feestprijs van 30 cent! Ontdek meer over deze Virtual Console-uitprobeeractie voor Wii U!