An exclusive limited edition bundle for The Last Story, the latest action-packed RPG to come from Hironobu Sakaguchi, will be available exclusively on Wii from 2nd March 2012.
The Last Story adds a modern twist to the traditional RPG formula, offering a strategic, real-time combat system and allowing you to customise your character and weaponry. By mastering a mysterious ability called The Gathering you will be able to help the main protagonist Zael and his band of mercenaries complete the many missions and battle vast bosses by discovering their weak spots and using teamwork to bring them down.