Lovers of spine-tingling stories take note: July 6th is the day an urban legend is made real on Nintendo 3DS, with the release of Spirit Camera: The Cursed Memoir.
Spirit Camera: The Cursed Memoir will be in shops from July 6th, only for Nintendo 3DS.