Liefhebbers van de betere bloedstollende vertelling, opgelet: op 29 juni komt een broodje aap-achtig griezelverhaal tot leven op Nintendo 3DS, in de vorm van Spirit Camera: The Cursed Memoir.
Spirit Camera: The Cursed Memoir ligt vanaf 29 juni in de winkel, alleen voor Nintendo 3DS.